Söndag eftermiddag x)

Matchen gick väl som den gick.. Förlust med 9-4 men fick beröm att jag var bra i mål, så får väl lita på det de sa ;P . Har ett jätte fint blåmärke på min andra tumme nu, från matchen, jag tror jag fick ett liiitet hårt slag av en klubba där x) , men bara bita ihop o ladda om till nästa match, som kommer gå bättre (A) , kommer inte vara lika nervös då som jag var idag x) , fan första matchen liksom x) , finte ;)

Jag har liiite ångest över mig.. för tydligen så hände det en sak på festen i fredag som minnet inte vill komma ihåg.. Menmen ;p , pratat lite med Emma plutt så löste sig allt, nästan ;)

Nu ska jag dra mig upp och titta på Wallander.. Missat hela början, men får väl hoppas att det är en film som jag har sett.
Fortsätter med tentamen imorgon efter skolan ;)

Emma, minns du smset? bra ful? ;) Hahahha

E.L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0