18/1-10

Om exakt 10 månader fyller jag 17 ;) , hahahha

Min förkylning är på topp sen helgen;P känns inge vidare menmen, jag är redan bästa vän med strepsils så jag kan fortsätta vara bästis med dom:P

Skolan idag var bara seg!!

På historian så pratade Jörn om någon Per Albin Hansson :O , lyssnade inte så någa så vette fan vad han sa. o det känns ju så bra till tentan vi ska ha :O .. Menmen, kommer säkert gå bra. Eller inte:P

Sen hade vi den "underbara" engelskan. Det var faktiskt helt okej idag, kan va för att vi inte gjorde så mycket men iaf . Leo skulle rita någon spelmarkering på tavlan, då ritade han en snopp ;P , undra om det var meningen eller inte, han bara gjorde det tre gånger typ :P

Emma o jag glömde o prata om helgen under lunchen så vi får ta det någon annan gång:P

Ewas lektion var ganska slapp, pratade om sånt som vi har gått igenom redan men även nya saker:P

Jag hade en snäll far som skjutsade mig till o från skolan idag o köpte halsisar till mig:) tack för de :P

Får se om jag går iväg på massage ikväll eller om jag stannar hemma, bara jag inte missar familjen annorlunda idag igen :P

På återseende ;)

E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0