2010

Hade en jätte bra nyårsafton.

Hade en liten förfest hemma hos Emmas syster.
Sedan drog vi till Sofie o festade :D . Hade hur roligt som helst..
Träffade jätte många trevliga personer och hade allmänt trevligt.

Men precis innan tolvslaget så brister man ut i gråt! Tårarna slutade fan aldrig att forsa..
Det var den där dumma förhoppningen.. Jag ska inte ha det.. Varje gång så går det bara åt pipsvängen..
Du vill inte bete dig som ett svin som han gjorde mot dig.. Men ni är ju inte ens vänner längre, ni tycker ju inte ens om varandra.. Du beter dig ännu mer som ett svin när du sitter och säger att du inte vet varför du har skrivit allt!
Om du har vetat om det hela tiden, så varför började du ens skriva som du har gjort?!
Aja, ditt sätt ditt liv... Tänk dig för nästa gång!

Tack alla som säger att jag är värd någon bättre än honom o att han går miste om något så otroligt sött o snäll..

Min nyårskyss blev till väldigt många x)
Den jag ville kyssa var inte där utan han var och cp:ade sig, ditt lilla svin!

Kom hem till Emma syster då tårarna fortsatte att rinna..
Tvättade bort de smink som fanns kvar,sedan la vi oss i soffan o tittade på film ett tag, men vi slocknade ganska fort..

Vaknade vid 14 tiden idag, så vi har inte gjort så mycket.
Legat o degat i soffan och tittat på tv.
Får se om vi orkar göra något annars så ligger vi bara o glor på film..

NEj nu ska jag dra .




Ha en god fortsättning alla på det nya året! <3



Kommentarer
Postat av: Mimmi Gustafsson

Jag håller helt klart med dig! Det finns ingenting som är värre än när en kille ger en föroppning som aldrig blir sann det vill säga Förfalskaförhoppningar! Jag hoppas verkligen att det blir bra nu och att han börjar förstå! du är värd någon som bryr sig, finns där för dig och verkligen stöttar och kan höra av sig! Hoppas det blir kanon nu gumman! <3

2010-01-01 @ 18:09:45
URL: http://mimgustafsson.blogg.se/
Postat av: Evelina Lund

Jaa, verkligen. Det är det värsta som finns..

Tack gumman det hoppas jag också!

Orkar inte stötta på fler sånna hära personer..

Dom är bara dumma! Orkar inte ge bort min energi på sådana.. <3

2010-01-01 @ 20:36:21
URL: http://frokenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0