4 dagars sammanfattning x)

Jag har inte haft orka/tid att sitta vid datan sen i måndags, så nu kommer det en liten sammanfattning av de dagarna .

Måndag: Blev ingen skola för min del, mådde inge vidare när jag vaknade så jag blev hemma. Kunde dock inte sova längre än till 10 ungefär, så gick ner och la mig framför tv o gluttade på den dumburken hela dagen. Somnade vid en 23 tiden, trött som ***

Tisdag: var bra jobbigt att gå upp, kände verkligen ingen ork, tänkte vara hemme igen men pallade mig upp. Gjorde mig iordning, slängde mig på cykeln o cyklade till ralleboy, cyklade till skolan där det börjde med Engelska, gick väl Okej, gjorde inte så mycket menmen, Sen var det matte, det gick snabbt, o fattar bra mycket av vad jag håller på med nu. Det här kapitlet är fan så mycket lättare än när man hade det i nian. Svenska så skulle vi börja på våra satirer, gick ju som det gick, kommer fan inte på något att skriva om, men det löser sig x) , På musiken så var vi 6 st av 13 så vi fick sluta kl 15 ist för 16 , så mötte mamma halvvägs hem och hjälpte henne med matvarorna :P , kom hem åt lite mat och gjorde lite läxor, sen blev det sängen (Y)

Onsdag: Bara seg historia lektion... Läraren hade en föreläsning, som vanligt. Frågade om vi hade kommit på något att skriva om på a-uppsattsen, jag har bestämt att jag ska skriva om barnmisshandel, hoppas jag får det (Y) . En uppsatts på 16 (?) sidor om barnmisshandel, kan lätt fixas, helt plötsligt har jag blivit "intreserad" av det, men jag blir såååå irriterad på de föräldrar som glr det, har man inget vett i skallen eller? :@
aja, nog pratat om det. Slutade en timme tidigare osså för ena läraren var borta, så jag och ralleboy var tvungen att dra cyklen hem för det gick inte att cykla kan jag lova :P , tog ungefär 45 minuter att komma hem, vanligafall tar det 10 15 min ... Äckel snö!!! Väl hemma så blev det att stressa i sig lite mat, packa väskan och be till gudarana att bussen inte var inställd, och det var den inte! Så tog 17 bussen ut till Kalrholm och tränade , alltid lika skönt! Och har världens bästa lag, love!! Dock var inte allas koncentration på topp, så det var lite halvdantiga övningar, och ska inte prata om matchen....
Pettan och jag åkte med jullan hem så vi slapp stressa till bussen( träningen slutar 20, bussen går 20.08) Snällt snällt :) . Hemma så tog jag mig lite mat och satte mig i soffan och tog det lugnt bara :) , la mig vid 22.30 ungefär :)

Torsdag: Hade sovmorgon till 10.25 för Leo var på mattekurs i Sthlm, så det började med idrott ( eller sport som vissa säger ;) ) hade lite styrkeuppvärmning o sånt, sen grupper, mitt lag bestämde att vi skulle köra innebandy (Y) . Sen stressa att få i sig lite lunch på 25 min ungefär, kul... sen har det bara varit massa omvårdnadslektioner.. Vård i livet slutsked är bara jobbigt... Så förbaskat mycket tankar som snurrar, vet inte om jag orkar några mer sånna lektioner... Får försöka hålla ut....
När jag kom hem så blev det mat, sen gick jag upp på rummet o städade det o tog bort sänggaveln, den tog för mycket plats :P , men benen till mina sängar är borta så just nu ligger de direkt på golvet, men det funkar :) .
Nu ska jag ta mig en dusch, o hoppas att min huvudvärk o frossa försvinner...
Läsa på lite till historiatentan också.

Vi fick kontakt snabbt, men den har försvunnit.
Du bara snäser av mig ibland,
o ibland kan man tro att du ångrar dig att vi blev vänner..
Jag saknar iallafall den tid vi hade.
Du verkar inte vilja veta av mig..
Saknar den du var förr, inte den "låtsas" person du är nu!



Hoppas att det blir som förr!! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0