4 Januari

Kan börja med att berätta om min söndag:
Jag vaknade vid 12 tiden, var trött fast ändå för pigg för att kunna somna om.
Hoppade in i duschen o försökte få bort det sista av löshåret, sedan kastade jag mig på cykeln o åkte till konsum o köpte blekningsmedel, snart rycker utväxten :D

Sedan tog jag 18.10 bussen i till Gävle, Emma hoppade på i Skärplinge, vi åkte in o tittade på 2012
filmen var mer än bra! Man blev så inne i den satt man satt där och pratade lite för högt om vad dom skulle göra osv x)
När halva filmen hade gått så kom vi på att vi inte skulle komma hem, oopppss x)
Satt o klurade ut där hur vi skulle komma hem x) , skrev runt till massa människor o hörde om dom kunde hämta oss, men dom var lite för dyra :P
Så jag skrev till Linuz o frågade vad han gjorde o om vi kunde träffas en stund, tyckte att vi kunde passa på medans jag var i Gävle :) , så han kom o hämtade oss med bilen, så vi skulle åka hem till honom först, men sen så var han så snäll satt han körde hem oss till Tierp :), o han behövde inte ha nå pengar heller , Tack underbara du :) <3

När vi kom hem så la vi oss i sängen och spelade lite kort :P, men tröttnade efter ett tag så vi somnade hanska snabbt.

Imorse så vaknade vi kanske vid 13 tiden?
Då gick Emma hem till sin syster o jag gick ner o la mig framför tv:n, där har jag tillbringat min dag x)
Har varit så förbaskat trött :s, kan vara för att jag har vänt på dugnen totalt :P

Sen kom Patrik o Linda med hundarna o fikade o hade allmänt trevligt :)

Nu sitter jag o kollar på tv, tror jag ska tvinga mamma att spela kort med mig :P
Har ûber tråkigt , inget ovanligt :P

Idag fyller bror Tobias 22 år, grattis till honom.. <3

Nej nu orkar jag inte med längre :P
 
Seee you!


Ska man våga bli liite ljusare igen? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0