8 januari , 9 januari

8 januari: Idag vaknade jag skapligt tidigt, tror jag vaknade vid 13 tiden kanske, gick ner med min fina morgonfrisyr, åt llite frulle, låg o slöade i soffan till 17 ungefär, klädde på mig o gick ner till tierp o mötte mamma o köpte ännu mer blekningsmedel :P , körde tredje gången gillt med att bleka, blev fortfarande inte så bra, men lite bättre blev det.
Väntar till Emma älskling kommer hem så ska hon få hjälpa mig(A)
Min älskade mamma fyllde idag med:D, grattis till henne! <3
9 januari: Idag var det första träningen för i år!, dock kunde/fick inte jag vara med på den för brori fyllde 18 så då ville dom att jag skulle hjälpa till o fixa o dona hemma innan alla kom. Så jag fick mig en sovmorgon till 12.30 ungefär. Gick ner i köket med världens frilla, kan lova att den stod åt alla håll o kanter ( Emma, den var värre än vad den brukar vara! x) ) . Tog mig lite te o satte mig en snabbis vid tvn, sen börjades det att fixa bord o fikat. Orkade inte fixa mig själv så satte upp håret i en bulle på skallen o tog på mig ett par legging o en tunika, orkade inte sminka mig så det struntade jag i (A).
Släkten kom en efter en, så det blev mycket fika!
Ska ta mig en lång promenad imorgon satt allt försvinner ;P . å längta tills Emma kommer hem :D , De åker från kläppen imorgon kväll(?) o kommer hem på måndag, då ska vi leka kanske :D:D <3

Emmz o jag har bestämt oss för att pka till säfsen o åka slalom o allt möjligt! önska oss lycka till, för vi kommer inte vara ehla när vi kommer hem xD

Nej nu ska jag gå o dejta mina kuddar!, fast först måste jag slänga på nya sängkläder!, usch vad jobbigt! :P

God natt!


Saknar dig min fru!!! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0