Äntligen Fredag!

Imorse hade vi sovmorgon till 10.10 . Så jag vaknade där vid 8.25 så då ställde jag om väckarklockan till 8.45 för jag ville sova lite längre, men det gick inte för Emma o Tobbe höll på att smsa emd mig så jag inte kunde koppla av :P
Så jag gick upp fixade lite och var allmänt seg x) , gick upp till vägen där Kjell (emmas far), Elin(emmas sis) o Emma hämtade mig, då skjutsade dom mig o emmz till skolan :P , Började med svenska där vi ska skriva någon jävla parodi eller nåt, fattar inte ett dugg :O . Haha, o Per hade försovit sig liite för mycket, så han kom till Ewas lektion:P , På hennes lektion sastt vi o svarade på några frågor o sånt, sen skulle Erika kolla mitt blodtryck, men det gick lite så där :P , så då tittade Ewa en extra koll, o det var typ 90/60 , liite lågt, skulle gå å få nå tabletter eller nå satt det ökade, när jag skulle ta på Erika så hörde jag inte ett dugg för jag bara stod o snorade xD, så Per fick ta på henne o jag blev han sjuksyster xD . På idrotten så körde vi lite styrka, haha då skulle man typ ligga på sida o ta upp benet så långt det gick, då tyckte micke o ralle att jag var störd för jag fick upp benet så pass långt :P Haha, så jag visade min vighet till micke o han visade hans vighet till mig, hahahah xD
Fick gåååååå hem idag osså, tror det tog en halvtimme :P  , menmen , hade ju inte bråttom hem :P

Nu sitter jag o tittar på tv, JAG ska faktiskt gå o laga mat nu, trot eller ej, Magen börjjar kurra lite:P sen ska jag ta mig ner på Tierp o köpa lite karameller, mumma!

På återseende :P

E.L



Jag


<3


Godispåsen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0