Borta bra men hemma bäst

Har sovit hos Emmas syster sedan i onsdags vi har varit kattvakt åt Siri o Zake (Sixten) .
Har varit underbara dagar med mitt hjärta!
Emma o ja kom underfull med att vi har vänt på dygnen på någit vis ;)
Haha, kan ha varit för att vi har varit vakna hela nätter x)

Men nu är jag äntligen hemma, är ganska skönt o vara i sitt eget hus igen.
Sen jag har kommit hem så har jag bara suttit här.
Håller på o slita ur löshåret nu.
Men måste hoppa in i duschen o lösa upp vaxet .

Imorgon ska Emma snutt kanske färga håret på mig, sedan drar vi in på bio.
2012 ska vi titta på :) hoppas att den är värd pengarna!

Ha det bra gott folk!

xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0