Första skoldagen vt 10

Ruriken lyder som det står(eller va fan det heter )

Var riktigt segt att gå upp imorse, men efter att ha snozat några gånger så gick det.
Cyklade o mötte ralle vid konsum, fixa din cykel gosse ;P
Kommer till skolna så skulle 1,2 o 3:orna ha "möte" med biträdande rektorn, för att få veta hur det kommer bli med allt o sånt. Fick ett nytt schema veckan ut, sedan ska vi få ännu ett nytt på måndag, men det schema vi har nu tycker jag är bra, menmen..

Har haft det flummigt som vanligt idag o mycket att prata om med folk, speciellt om nyår :P

På musiken så skulle vi spela nå kass sak, minn inte vad det var menmen, sen efter halva tiden så skulle vi göra ett arbete med en till. Det blev Emma o jag som fick arbete tillssammans :)

När jag kom hem från skolan så blev det food, var lilte sugen men samtidigt inte. Men bara att trycka i sig maten, lasange (?) .

Nu sitter jag här o gluttar på tv.
Ska alldeles strax ta medicin grundkurs o plugga till det förbaskade omprovet på fredag!, kan ju hoppas att det går bra.

Nej, ska tvinga syster att åka å köpa godis till mig(A), mumma!

/EvelinaLund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0