Heeelg

Skolan idag var bara seeeeg! Massa  jävla skrivande på datorer, som slutade med att man satt på Facebook och inte gjorde det man skulle göra...
Per och jag drog på elevråd 10.30 så missade svanska som jag känner inte riktigt var bra, för jag har inte börjat med min jävla kreativa berättelse som ska vara klar på fredag :O , får sätta mig på söndag kväll o börja med den.
Satt och skrev omvårdnadsplanen idag med, kom faktiskt bra långt med den, skriva lite imorrn kväll om jag orkar så är jag klar med den :) . Idrotten kan man bara skratta åt! Har krabbfotboll som uppvärmning o då fick man sig bra många skratt x) , sen blev det badminton, ralleboy o jag mot Erika o Per , haha, jag råkade skjuta Ralle lite fint i huvudet  x) , Kan bara skratta åt våra badminton matcher x) Sen efter idrotten hade slutat så var Erika Per o jag kvar o kastade lite ruggbyboll till varandra, attans vad ont det gjorde när plutten(Per) fick ett bra kast! x) ,

Kom hem från skolan satte jag mig framför tv som vanligt.. Hade precis somnat när min käre mor ringde o väckte mig :P , men det var bra för då kanske jag kan somna tidigt ikväll o vara utvilad tills imorrn bitti :) .

Tror fan jag ska gå o sova nu ;O , är så fruktansvärt trött . Har somnat tidigt på kvällarna ändå är jag trött, fast har blivit väckt vid 6 tiden två dagra i rad o drömt om varulvar typ hela veckan x) .

Äsch, nu skiter jag i det här och går och lägger mig i sängen och pluggar lite engelska :) .

Återkommer imorrn om jag hinner, fotboll hela dagen.
Träning 11
Cuptittande 15 :D

E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0