Jag saknar dig!!!!!

Jag saknar dig så otroligt mycket morfar!!
Jag vill ha Dig tillbaka, tillbaka tiderna vi hade!
Dagarna blir bara jobbigare o jobbigare att klara sig igenom..
Har ingen koncentration längre, du fyller upp mina tankar!

Jag vill bara sätta mig ner o gråta ut hos någon, bara få känna mig liten igen.
Allra helst så skulle jag vilja gråta ut i din famn, bara höra dig säga en sista gång att du älskar mig!

Jag kommer aldrig bli hel igen..
Jag saknar dig alldels för mycket!

Jag hoppas att du har det bra upp i himmlen, och spelar en massa kortspel med din mamma o pappa.
Och att du lyssnar på Gulli Gullan, din favorit låt!

Tårarna rinner för min saknad blir bara större o större efter dig!

Jag älskar dig nu och föralltid Yngve!! <3


Du skojjade alltid med oss, du var så underbar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0