Karameller <3 mig

Idag så ringde väckarklockan kvart i 9 , men mådde inte så bra som jag vill så det blev ingen träning för min del.. Hoppas man får vara med på kommuncupen iaf...

När jag vaknade gick jag ner o la mig i soffan i tittade på lite tv, men det fanns inget bra, men vad hde jag förväntat mig en lördagmorgon kl 9 ? :P , massa tantprogram bara :P

Så min dag har beståt av att ligga i soffan hela dagen/kvällen. Tog mig en cykeltur ner till konsum o köpte lite karameller, men började må sämre utav den turen.. Menmen..

Imorgon ska jag på benjackt till min säng :P , har tröttnat på att ha en gigantisk sängstomme som ta upp hela jävla rummet, så nu ska jag bara ha dynorna :p , blir nog bra de .

Och inte blir det mycket bättre av att mitt gratis sms har tagit slut o jag inte har några pengar att fylla på med :( , man kanske har en snäll far som kan ge mig en 100 satt jag kan fylla på nytt ? :D (A)

Och klagomål till ul som inte kan ha bättre busstrafik ut till Österbybruk :P (A) .

Jag vill att Mimmi Gustafsson ska blir frisk! Jag saknar dig som en tok, och jag blir orolig över dig när du mår som du mår! Puss på dig hjärtat! <3


Nej nu tror jag ska börja dra mig mot sängen, det börjar bli ganska lockande (A) ,

Återkommer med ett inlägg imorgon efter rumfixadet, o pluggandet....

Jag ska ta modet,jag ska! Jag ska ge detta en chans! :) <3

E.L



Bli frisk sötnos!!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0