Ojojoj !

Fredag: Kändes väldigt onödigt att åka till skolan idag.... Började 10.10 med svenska, lunch 11.30 sen fick vi reda på att Ewa inte var i skolan o att dom inte hade fixat någon vikarie för henne satt då skulle vi ha haft en lång håltimme ist, men det orkade vi inte, så vi gok o hörde med Göran (idrottsläraren) om vi fick skippa han lektion för vi orkade inte ha hål. Så då sa han att det är mänskligt att vi skulle få sluta, o att han inte skulle hålla oss kvar. Så omprovet på hjärtat gör jag nästa månad, för inte fan orkade jag komma tillbaka till skolan till halv 3 :P . När jag kom hem så gjorde jag inte mycket, satt vi datan hela kvällen. Var faktiskt duktig o la mig i sängen kl 22 , somnade strax efter 23.

Lördag: Gick upp 09.00 imorse, drog på mig lite kläder fixade morgon rufset åt lite frukost, drog med 10.00 bussen på träning :D. I 2 timmar fick vi flåsa riktigt ordentligt, men satan så skönt det var att få ut allt. Dock väldigt jobbigt i mina lår som jag hade sån jävla träningsvärk i, men det kändes inte så mycket! Och Sara var och tittade idag :D , åhhh hon är så saknad så!! Kul att hon var och tittade :) <3 .
Tog 14 bussen hem med Emma:) . åt lite, fixade oss o sånt, sedan tog vi 16 tåget till Ö-hus, där Mimmi mötte oss vid tåget :) . Gick hem till henne o fixade det sista :) . Sedan blev det party för hela slanten!! Riktigt trevligt kan jag lova! , o riktigt trevliga människor! Blev en bastu tur där vid 23 tiden kanske (Y) . Riktigt skönt! Och Mimmi, Jag tror att nästa gång man ska duscha så ska man nog göra satt inga personer står utanför o tittar på ;) . Haha, vi hoppas på att de har glömt bort det! :P

Söndag: Vaknade där vid 7.49 av ett sms satt hela sängen vibrerade :P . Sen låg jag vaken ett bra tag o smsade lite (A) . Vaknade tillofrån skit drygt, har fan inte sovit ordentligt allt inatt.. Har super ont i halsen osså sen allt skrik (A), öronen värker osså, usch, det var inte bra att vara ute o frysa o ligga på marken igår kväll :P .
Jag förstår att Tobias frös som han gjorde! ;( .
Emma,Mimmi o jag låg ett bra tag o pratade om vad som hände igår osv, sedan gick vi ner o åt lite frukost, pratade massa. Sen tog jag o Emma typ kvart i 14 tåget hem, Emma tog 14 bussen hem till henne , o jag tog cykeln hem till mig;P . Ska gå o baka mig en kladdkaka snart o sen bara ta det lugnt :D . Välbehövligt kan jag lova! :D

Tack alla för en underbar lyckad kväll! och mycket bra sällskap!!

Puss E.L!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0