Plugg söndag!

Imorse vaknade jag vid 9 igen, kunde inte somna om så jag gick ner o la mig framför tv och tittade på nå kasst program på barnkanalen :P , somnade efter ett tag o sov till halv 1 tror jag . När jag vaknade så tänkte jag ta tag i läxorna men orkade itne riktigt :P , så efter kanske 2 timmar så insåg jag att jag var TVUNGEN att börja med dom för att bli klar någongång, tror att det var 5 frågepapper jag skulle svara på :P , så nu är jag nästan klar, har två papper kvar tror jag , men det går snabbt att göra dom (A) , så det ska jag ta o göra snart :P

Det var egentligen meningen att jag skulle fixa på mitt rum idag, men orken för det fanns inte riktigt i mig, o så hade inte pappa ringt heller för jag behöver någon sak som skruvar lös sängen x) , så får ta det någon annan dag. När orken o tiden finns. Fast jag skulle behöva städa rummet snart, har fan kläder överallt :P ( och dammtussar , dom börjar fan snart leva asso xD ) .

Och ikväll är det En annan del av Köping, Tobbe <3 , och Johan Falk :D .
Tobbe är ju bara klockren :D , Som han sa förra veckan,
nångubbe: Har du ont i munnen tobbe?
Tobbe: näää, jag har ont i käften!
Hahahah, skön !

Får se om man kommer till skolan imorgon då.. Har troligtvis åkte på öroninflamation, hör inget o det gör hur jävla ont som helst, allt är hundra gånger högre än normalt.. Menmen,.

Nu ska jag hoppa in i duschen och hinna plugga liiite innan Köping :D

Sötnos!, känner bara Pirr i hela kroppen! <3 (A) <3

E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0