Promenix dax

Jag förstår inte?, jag har vänt på dygnen totalt :s , somnade vid 04.00 inatt, o sen så vaknade jag vid 13.30 tiden idag, den är sjukt, jag sover ju bort hela dagarna :s, får bli en ändring på det där snart!

Idag funderar jag på att dra och kolla på fotbollscup i Gimo, får se hur det blir med de.
Skulle även behöva plugga till det där dumma provet...
Får se när jag glr det, vet föresten inte vart boken är någonstans..

Har sån förbannad mensvärk idag osså, Usch!, tar mig en promenix och hoppas att det försvinner.
Ut i kylan, tror det är -15 eller nå sådant. Buuurrrr!

Nej nu kallar det kalla vintervädret på mig :)

Pusss


Ohhh, nu vill jag ha sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0