Skärpning Evelina!

Asso jag måste verkligen börja vända på dygnen!
Somnade 4 inatt o vaknade vid 14 tiden idag! , inte bra.
Säger vare dag att jag ska lägga mig tidigt men det går som det går.

Idag så skulle jag egentligen till ungdomsmottagningen o byta p-piller eller få något mot mitt sötsug.
men jag orkade inte gå upp när klockan ringde.
Jag förstår inte. Förra gången jag åt p-piller så hade jag inget sötsug alls, då ville jag inte ens äta mat. Men nu äter jag som ett jävla svin! :O
Men det ska bli ändring på det ;P
Så jag går nästa vecka ist.

Idag ska jag ta mig en låååång promenad har jag gett mig fan på. skiter i om jag fryser ihjäl, men jag ska ut!!
Orkar inte sitta hemma hela dagar hela tiden.

EMMA JAG SAKNAR DIG SÅ FUCKING MYCKET!!
FÖRSTÅ VI KOMMER INTE TRÄFFA VARANDRA PÅ EN HELVECKA!!!!!

ÄLSKAR DIG SNUTTAN!!!! <3<3<3


Lämna mig inte snuttan!!!

Du är ju sååå söt!

Nu blir det mat

Seeeee you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0