Slapp dag!

Egentligen har jag ingen att skriva idag, men det har blivit satt om jag inte skriver varje dag så får jag panik..

men jag vaknade vid 13 tiden nånting av att syster o hennes sambo var här på fika, så då gick jag ner o var lite social, syster bleckte utväxt+håret på mig, tack för hjälpen<3 , blev inte såå jätte bra, men bleckaq det en gång till så blir det kanon, (hoppas jag ).
Sen klippte jag systers hår :) ,
Effter att dom hade åkte hem så lade jag mig i soffan o sommnade..
Fick inte mycket sömn inatt inte..
Var uppe o kollade på JVM brons o final matcherna..

Tror jag sov i kanske tre timmar.. Skönt var det!

Kommer ett litet veckoschema:
Torsdag: gå till ungdomsmotagningen, på kvällen massage.
Fredag: Mysdag med någon eller fest
Lördag:Träning morgon, gratta bror som fyller  18 em.
Söndag:Träffa min efterlängtade  vän Pontus Persson! :)
Måndag:
KAnske leka med Emma :D



Kände mig otroligt fin i håret när jag vaknade! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0