tvåtusentionolletttio

Blev ingen tidig sänggång inatt heller.. Somnade vid kanske halv 5 :s , måste komma i säng TIDIGT ikväll, ska senast ligga i min säng 23 :P .
Idag vaknade jag vid 13 tiden. kom ner så var syster Maria här. De andra satt o väntade på pappa för han skulle komma o gratta Kristoffer, men han skulle tydligen inte komma.

Så det blev frukost/fika med de andra här hemma.

Idag skulle jag egentligen ha varit med Pontus, men har prov i veckan som jag måste plugga på, njas..
Orkar inte med skolan längre, trött o less totalt, o då är det 2,5 år kvar.. Menmen,,,,

Har ingen tid att sitta vid datorn idag, måste plugga hela kvällen/dagen,,,

Och min älskade Emma har åkt på vinterkräk sjukan :( , USCH! Tycker synd om henne!
Jag som ville leka med henne imorgon ;P ,
Men KRYA PÅ DIG GUMMAN!! <3<3<<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0