Dagen var äntligen inne!

I lördags blev det en tidig uppstigning då jag skulle fixa syster Emma, mitt och brorsans tjej Emmas hår till patrik och lindas bröllop! :D I sista minuterna hann jag duscha och fixa mig, och inget stress, skönt som fan!

Patrik och Linda var så fina!man fällde  många tårar, utav många anledningar, är så glad för eran skull! Älskar er! ♥

Efter vigseln så bar det iväg till byaladan där festen hölls, riktigt lyckat var det! Dans, god mat, god dricka och trevligt sällskap! Satt och asgarvade åt mormor som dansade loss och skakade rooooooompa x)

Blev hemgång runt 2 tiden då man höll på och somna, kom hem och var super pigg igen, så la mig i sången och läste (Y) .

Söndagen låg jag hela dagen i soffan, var helt slut då jag dragit på mig nackspärr och halsont, inge kul..

Idag så ska jag leka med Alice  :) Puss på det!

Bilder sen bröllopet ligger ute på Facebook!


E.L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0