jfklsdfkjhuadz

Jag blev utmanad av Alice

Såhär går det till: Dom som blir utmanade ska skriva 6 sanningar om sig själv på sin blogg. Och du ska också skriva in reglerna i spelet.

När man genomfört utmaningen ska man välja 6 nya bloggare och göra en lista av deras namn. Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar åt dom för att låta dom veta att dom är utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.

1.
Jag är expert på att ta sönder mina mobiler.
2. Jag har hållt på att köra ner i diket flertal gånger vid övningskörning..
3. Jag tycker inte om strömming.
4. Jag hatar döden och blod, men ska blir ambulansförare.
5. Jag hatar att vara ensam hemma.
6. Jag är dum och ger folk flera chanser.

Jag utmanar

* Angelica Nyberg

* Ebba Sikberg

* Erika Westerberg

* Emma Almgren Hållkvist

* Amanda Almgren

* Pontus Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0