Ny mobil

Som ni kunde läsa så skrev min syster inlägget i helgen då jag inte hann skriva innan jag åkte till pappa pch på träningslägret. Träningslägret var kanon trevligt! dom hade lyckats med det jätte bra, och det var inte döden träningar uten lugna och bra! Kändes extra bra då jag knappr behövde ta någon astma medicin under hla helgen tog två stycken på 4 träningstillfällen, känns underbart, får hoppas det håller i sig!

Gårdagen blev det till att uträtta lite äränden ute på tierp full rulle hela dagen.

Idag vackande jag vid halv 9, klarvaken.. gick upp och duschade sen bar det av till stan och fick en ny mobil :) , tack mamma! ♥ har suttit och lärt mig med den hela dagen nu, och börjar förstå den sakta men säkert, irriterande bara att den byter språk varje gång jag ska skriva sms.. men men

Imorogn blir det att tvätta och sen träning, kanon!!



Ville ha med orange på sidorna o de men blev en silver. (Y)


E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0