Sammanfattning av veckan.

Som sagt så kom Alice till mig i måndags, åkte till brorsans och åt. Sen bar det hem till henne för att packa och sånt sen 30 monuter typ senare så bar det ut till västland där det skulle bli tätlning. Markus i ett nötskal lurade ut oss på nåm jävla väg som det var fullt med brons och myggor på, så man var lagom uppäten, efter att vi hade gått den där vägen en bit så tvingade jag och alice markus att vi skulle vända, så vi gick till badet ist och fällde upp tälten, eller aa alice och jag gjorde det mesta jobbet markus den lata jäveln satt bara och tittade på :P , när tältet väl var upp så blev det ett dopp i det äckliga vattnet :P , fast skönt var det. kvällen gick och Anders kom efter ett tag, så det slutade med att alice, anders, markus och jag sov i tältet trångt och varmt var det.

Vaknade vid 8 tiden på tisdagen utav att det var så jävla varmt :P, började packa ihop sakerna sen vid 10 tiden kanske drog vi hem till alice och sov :P på kvällen bar det iväg till ön med alice, anders och victor, kulkul.

Onsdagen så cyklade jag och mamma ut till strömsberg då vi skulle jobba i bingokiosken, slutade med att jag hamnade inne hos mormor och hjälpte henne :P när vi kom hem från bingon tog vi oss en promenad :)

I torsdags så cyklade mamma och jag ut till moster mia som fyllde åt :) Grattis till henne :) ♥ man var lagom slut när man kom fram :P , ont i rumpan som faan :P

Fredags låg jag bara hemma och tog det lugnt, cyklade iväg och handlade lite med sis på kvällen.
Lördagen likaså, ingen ork att göra något :P ,

Funderar på att ta mig en springtur snart, fast känns som att det är för varmt för att andas.. annars så ska jag börja titta över vad man ska ta med sig på träningslägret i veckan :)

E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0