Syster skriver

Ja då min lilla syster och bloggens ägare Evelina e på fotbollsläger denna helg och hon promt skulle ha bloggen uppdaterad just när hon var borta, så fick ja Emma äran att skriva vad hon hade gjort denna vecka..

Hon började med att åka lastbil med mig på måndag och tisdag, hon e nog ganska stolt då hon gick upp vid 6 tiden i tisdags. Sen så gick Evelina med Karlsson på bilbingo i Strömsberg i onsdags, då hon vill börja att kontrollera på bingon. Sen blev de mera bingo på torsdagen då hon stod i kiosken på bingon i Karlholm.

På fredagen så åkte hon på träningsläger till Segersta (tror jag) och kommer hem imorgon...

Detta e Evelinas vecka, hoppas att ja har skött mig när jag har skrivit.. Evelina kommer säkert skriva om hur de var när hon kommer hem..

Tack för mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0