Två dagar kvar!

Har inte blivit nåt skrivande på två veckor då jag har haft fullt upp och ingen ork/tid att sitta här.

Men jag har jobbat på som en dåre hos pappa, brun och fin blev man av att vara ute och slita. Några stukningar på fötterna så var man klar. Pengarna var värt slitet.

Jag har vart ute och övningskört varje vecka, går kanon fint, inga motorstopp (Y). Dock nöstan vart nära på att köra ner i diket då pappa sagt att jag ska se till så att det inte kommer någon bilm då koncentrerar jag mig mer på det än att se hur vägen går :P

Åkte ut till Lövsta vid midsommar, det sög. men var kul att träffa massa människor man inte sett på månader/år! Fick träffa underbara Cicci som jag först inte kände igen, du är saknad gullunge! ♥
Trevligt sällskap med Alice och Anders hade jag :)

Jag har varit på barnkalas i stockholm. Då Michelle fyller 1 år på lördag :) , så söt hon hade blivit, stor flicka :) . tårtan var lver hela henne och golvet :P Saknar dom.

Den här veckan har jag letat frisyrer som man kan göra och vart och städat byaladan till på lördag då det blir bröllop för hela slanten :) Glad för eran skull Patrik och Linda :) ♥

IDag blev det en smäll in i dörren. Jag skulle gå till köket så slocknade det för ögonen och jag tappade balansen rätt in i toadörren som stod öppen x), lite osmart av mig.. Blir lagom mobbad för det av mina syskon x)

Nu blir det frisyr testning. sen ner på tierp och köpa små saker till lördag :)


E.L

Kommentarer
Postat av: alice

jag har utmanat dig på en liten grej på min blogg ;)

2010-07-11 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0