20100619

Det blev inge Isabelle i torsdags så jag blev hemma hela kvällen och drygade med mina käre syster ;D .
Igår så gjorde jag ingenting, låg i soffan hela dagen.
De dagar jag gör något tänker jag inte blogga något, bara onödigt ;P

Nu ska jag ta och fixa mig sedan bär det ut till min underbara bästa vän Alice och leka :D såååå underbart att vi har fått tillbaka den där kontakten vi hade förr :´D . Vi ska vara galna som bara vi kan :D . Fixa för vårat 10 årsjubeleum ska vi göra också :D, kanon. Planera dagen till rullsand :p .  Älskar dig min underbara vän! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

å jag dig vännen. Känns jätte bra här med! Vi två mot världen<3 de e ju 11 år nu som du sa förr haha ;)<3

2010-06-19 @ 16:07:45
Postat av: evelina

Inget kan skilja oss igen! Hihi, jo det är ju 11 år men låter fult med 11 års jubeleum ;) <3

2010-06-19 @ 20:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0