En molnig tisdag en solig onsdag

I tisdags gjorde jag inte ett dugg. låg i soffan hela dagen och sov. var helt slut fast jag tar det lugnt om dagarna. får bli bättring om det.

I går så städade jag och bror huset, riktigt tjusigt blev det ;) , vi möblerade även om i vardagsrummet då vi hade tröttnat på det vi hade, så nu är det mycket bättre, rummet ser mycket större  ut, o soffan är vid altandörren så blir mycket skönare dom dagar det är vamt ute :P . Jag skulle dammsuga listerna, men det gick inte allt för bra, tappade munstycket på tån så jag fick ett jätte köttsår, asont! svider som attans :P sen så gick jag och la mig och sov då jag mådde illa som ett as, blev ingen träning för min del..


E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0