Sommarlov!

Har varit dålig på att uppdatera, men har inte suttit vid datorn nånting nästan. Men nu ska jag komma igen.

I fredags var det bara onödigt att åka till skolan då vi var i självaste skolan i 30  min kanske, sen gick vi till möbeln då det blev underhållning.  var ganska bra :) ,

I lördags så låg jag hemma hela dagen typ, orkade inte göra så mycket mer.

Isöndags så åkte jag först på match mot Film då vi vann med 3-1 :D sen drog jag till Alice och vaxade benen och kan säga att jag aldrig mer ska göra det, vilken smärta :O , huden åkte med i vaxet, asont! vi somnade runt 02 tiden :)

Idag måndag första riktiga dagen på mitt näst sista sommarlov! vaknade jag vid 8.40 och kastade kuddar på alice för att hon skulle vakna men sen så sov vi till 10.15 stressa till bussen som är 10.35 i strömsberg typ , men hann gjorde vi ;) tack för en kanon trevligt kväll och dag hjärtat :) <3 sen när jag kom hem så la jag mig och läste, bortom ljus och mörker med Lotta Thell as bra bok! Låg och läste hela dagen fram till 16 då pappa kom och hämtade mig, då bar det ut till tolfta och kärde lite, tredje gången jag kär så börjar jag känna bilen, nästa gång kommer det gå kanon bra att köra (A) , fick mig en tråkig uppdatering av pappa, han berättade att våran/min häst hos pappa och eva blev dom tvugna att avliva idag, då han har fått fong för 5:e gången på några år. Åhh, blev så jobbigt när han berättade det.
Mitt hjärta, alla gången jag har tagit hant om dig, ryktat och gjort dig fin, alla gången då du inte ville göra något förutom att äta, du var så vrång ibland, men så underbar! den gången du gav mig en hjärnskakning när jag ryktade dig, en skallning utav dig som träffade mig kanon hårt så jag blev borta en stund, åhh alla minnen från dig kommer vara bevarade djupt inom min! Saknar dig sönos! men nu har du det skönt och bra!

sen kom Pelle och hämtade mig då bar det ut på träning, var inte ett dugg taggad för att träna, men det kom så fort kläderna åkte på :)! sen jag kom hem så har jag suttit här, ska snart begära mig till duschen, sen läggdas är helt slut!

I morgon blir det stan med Alice om vädret håller ;) haha


E.L


Kommentarer
Postat av: alice

tack själv;) kul att vi träffas igen! löv u<33

2010-06-15 @ 13:55:56
Postat av: Evelina

Jaa, det var kul . Kul för dig och anders att se/höra mig plågas ;) älskar dig snuttis <33

2010-06-17 @ 13:09:54
URL: http://frokenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0