26 mars

Tiden har gått ruskigt fort asso :o
Tycker inte det var länge sen jag grinade in det nya året med underbara människor.
Snart är det sommarlov också :D

Min skoldag idag var bara onödig :o
kom till skolan o gjorde ett prov på typ 20-25 minuter sen så var det meningen att vi skulle ha hål till 12 men läraren hade flyttat fram lektionen så vi började vid 10 igen o gjorde ett oförberädd prov som man typ blev klar med 10.40 . Har bara varit onödig att gått, kunde lika gärna ha legat hemma hela dagen :o . Menmen, erika o jag tog oss iaf en promenad till hemköp o köpte karameller :D , tihi :)
Satt kvar i skolan med Emmsan till 13 tog bussen hem till mammi o satte mig hör typ direkt x) . Har suttit här sen jag dess. Snart ska gå och packa väskan, åker till pappa med 21 bussen o sover dör inatt igen, match imorgon bitti , samling halv 8 i karlholm o match 9 i Gävle mot Strömsbro. Efter den så blir det innebandy match kl 15, stress.se men det funkar de med..

nej nu ska jag gå o äta upp mina chokladbollar som jag "bakade" igår :D


Jag ger snart upp!



E.L


Kommentarer
Postat av: alice

var det inte du och emma som inte skulle köpa godis ;) haha<3

2010-03-27 @ 11:29:48
Postat av: Evelina

Joo men vi får göra det på helgerna, men inte varje helg :P <3

2010-03-28 @ 16:29:42
URL: http://frokenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0