Äntligen!

Jag har suttit med historian sen kl 17 typ och nu ÄNTLIGEN är jag klar!! Det känns så förbanat underbart skönt! Men samtidigt så känner jag panik inom mig.. För tänk om jag inte skulle klara det?? :O , vad händer då? får jag IG i kursen då eller hänger det på A-uppsatsen?? Sån jävla panik man kan ha. Har tillockmed ett tryck över bröstet tack vare dessa tankar... Har aldrig mått så dåligt för ett skolarbete förr...  Jag hoppas verkligen att jag klara av det.. Skulle inte klara av att inte bli Godtjänd...

Nog om det.. Skolan har bara varit en skratt dag, har skrattat åt precis allt, helt sjuka saker x) , stod ute i korridoren och sjöng det "vackraste" jag kan, när en lärare öppnar dörren till klassrummet mittemot och går ut! Förstå så pinsamt det var!! xD. Emma och jag körde "Curling" med telefonerna, blev mest att vi attackerade varandras mobiler x) , blev många skratt där. Och inte nog med så fick vi oss ett par fina skratt med alla sms jag fick idag x) . Jag trodde jag skulle dö efter att vi hade slutat skolan :O , jag stod vid skåpen och pratade med Emma och RalleBoy då micke det svinet kommer och lyfter upp mig och springer iväg med mig:O , jag skriker rätt ut för jag blev ju så jävla rädd :O , en lärare kom fram o frågade hur det gick med mig x) , sen när ralle o jag var på väg hem så kom min bror och skrämde mig med x), galenskaper x) .

Hemma så började jag asgarva åt allt vid matbordet x), saker som inte ens var roliga skrattade jag åt x) , så förhoppningsvis blir det mer sömn inatt än vad det blev igår x) .

Nej nu ska jag gå och fixa matteläxan satt den blir klar till imorgon bitti, inlämning då, bara massa saker som ska in. Fick läxföhör till imorgon med om nervceller, får se hur det går x)


Lite lagom mycket papper man hade o läsa igenom då :O


75 sidor fanns det att läsa x)

Tack mamma för hjälpen. Utan din hjälp så skulle jag aldrig ha blivit klar..
(L)

Jag är värd en stor fet kram o kyss av någon tycker jag :O, har varit gigantiskt duktig idag :D (L)


E.L

Kommentarer
Postat av: Julia

du kan få en fet kram och en fet kyss av mig :D

2010-03-05 @ 16:06:17
URL: http://juliaeericsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0