Panik..

Jag klarar inte av att vara själv längre.. Jag får panik när jag är själv..
Jag kunde ha förhindrat det som hände.. Om jag inte hade varit som jag var så skulle det inte ha varit så här mellan oss, o om det inte hade varit så här mellan oss så hade jag kunnat varit med dig och sett att nånting var fel..
Åhh, jag saknar dig så mycket! Snälla bli bra igen, snälla hör av dig till mig..
Jag får panik! vet inte vart jag ska ta vägen. Snälla jag saknar dig nå otroligt mycket!
Mina tårar bara rann igår när jag fick reda på det.. Allt bara sjönk för mig..
Jag är så grymt kär i dig, du finns alltid i mina tankar... Det är dig jag vill ha, Snälla låt det bli som förr..



<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0