Rubriklös

Har inte haft orken till att skriva på ett tag, har varit så jäkla trött varje dag jag har kommit hem ;o . men jag har spenderat hela förra veckan med J typ, tränat och skolan. skämt ut mig ovanligt mycket inför 8 som var och tittade på omvårdnadsprogramet, men vad gör det, man lever ju bara en gång ;) .

I lördags drog laget över till Åland och spelade träningsmatch, förlust med 3-1 men vi hade ett riktigt bra spel, hade massa med målchanser med :) <3 .

Igår låg jag bara hemma och degade. Hade ingen ork till nånting, min hals håller på och tar död på mig med... Och vi ska inte prata om mina öron :o . I lördags på matchen så tappade jag hörseln bara så där, den har inte riktigt kommit tillbaka på vänster öra :o så nå knas är det x) .

Nej nu har jag inget mer att skriva . Återkommer när jag orkar..

Måndag: studiedag
Tisdag:Skolan plugga
Onsdag: skolan & träna
Torsdag: Ingen aning
Fredag: innebandyträning, åka till pappa på kvällen
Lördag: fotbollsträning fm , lugn kväll?
Söndag: Vila



I´m in löööööööv! <3

E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0