Skrattdag :P

Har skrattat mig igenom dagen mer eller mindre idag x) ,
Men även fått lite aggretioner.. Men sånt är livet :P
På musiken idag började ralle och jag dansa lite fint sådär x) , det bjöds även på tårta :P , emma och jag gjorde ett undantag och fick ta oss EN tårtbit, men emma tog sig TVÅ ;) haha, hon ska få springa rooompan av sig sen ;)

Efter skolan traskade emma o jag till affären o köpte hårfärg, så nu är man inte blond längre.. Tror min hårbotten är ganska glad över det x) . Känns lite ovanligt bra ;o Vänjer väl mig snart :p

Och mitt veckoschema jag har gjort är helt fel på lördag o söndag x) , men orkar inte rätta det, för ingen bryr sig ändå förutom emma på lördagen ;)

Jag börjar ge upp hoppet för var dag som går nu..
Ett sms borde man kunna få där det står hur du vill ha.
Du kan svara tycker jag på de sms jag skriver till dig..

Nu ska jag gå och koka gröt, orkar inte steka äckliga potatisbullar :p .
Och eftersom jag inte har varit ute o sprungit idag så får det bli nyttig mat :D



På återseende!


E.L


Före:



Efter:



Under tiden:


En lagom bortdomnad rooompa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0