Söndagen den 21/3

Jag är sjuk, jag orkar inte skriva här. Det händer inget intressant i mitt liv för tillfället.

Men kan berätta vad som hände  igår.
Gick upp halv 7 fixade mig o hade tänkt träna, men dock blev det inte så. Men jag följde med och tittade på träningen som var på konstgräs i Gävle. Hallen var stor och kall att sitta stilla i :( , hemfär hem till Västland efter, tog lite hostmedicin och gick till bussen. Kom till tierp så satte jag mig här o nördade lite, noppade ögonbrynen o fixade lite. Sen kom min älskade fru och hämtade upp mig, trot eller ej, hon körde till tierp från skärplinge x) , hahaha, blev full i skratt när jag satte mig i bilen och såg bine´s min x) , haha, bra kul!

Sen blev det 17  tåget till Gävle igen för bio, massa människor var det kan jag lova, mycket skratt o skojj!
Emma skulle ta ut pengar då tog bankomaten kortet för na x) , hahah, attans hörru :P .
Bio var kanon bra, änglavakt!, som vanligt lever jag mig in i filmerna x) , sa lite fina kommentarer åt en gubbe x) . Tog 21 bussen hem till Tierp där vi skilldes av. När jag kom hem så gick jag o fixade mig för sängen och tittade på "Flickan som lekte med elden" den var inte såå bra tyckte jag. Blir luftslottet som sprängdes inatt.

Får se om man finner orken till att dra sig till sjukhuset ikväll när mamma har slutat jobba..
Min hals är helt cp, kan knappt svälja.. Öronen gör huuuuuuuuuur ont som helst, ögonen rinnner.... känns inte bra..
Nej nu ska jag krypa ner o sova i soffan x)

Emma och jag ska börja ett nytt liv imorgon Måndag :P
Våra "regler" är:
- Röra oss varje dag.
- Gå på gymmet några gånger i veckan.
- Inte köpa onödigheter ( karameller, saker som inte behövs, etc. )
- Inte sitta vid datorn i onödan.
- Inte dricka så vi inte vet vart vi är ( vilket kanske inte har hänt men bäst att sätta upp sådan regel )
- Spara pengar så vi kan åka utomlands.
- Äta massor med nyttigheter ( alltså sallad, fullkornsgrejer och ja sånt där nyttigt tjafs )
Vi kommer komma på mer saker under tidens gång, men detta kommer bli finte!


Skriver igen när orken finns!

Jag saknar dig!
Jag vill att det ska bli som tidigare!
Jag hoppas att mina drömmar ska bli sanna snart igen!!
Du är så grymt saknad för mig!!! <3<3




Älskar dig plutt!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0