8 novbember

Lovveckan rullade på i en fasansfull fart. I onsdags så åkte jag iväg till Julia :) hade en myskväll med henne, saknad! Hjärtat körde ut mig, puss på honom ♥

tog 1 bussen hem på torsdagen, när jag kom hem så sov jag en sväng, sen så drog pappa och jag en körning ut till söderfors :) hjärtat kom på kvällen, mys :)

gick upp halv 7 när Andreas åkte i väg och jobbade, gick o la mig o sov igen o sov fram till typ 11 :)
pkte ut till kusinerna och grattade mikael och tibban :) åkte ut till andreas sen :)

rättare sagt så har jag varit med andreas hela helgen, var iväg en sväng till gävle i lördags o kollade på hockey :)


nej, nu kan jag inte skriva nå mer, blir till att dra till svenskan nu :)


E.L


Kommentarer
Postat av: julia

snuttigullisen då! :)

2010-11-08 @ 19:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0