Pjuk...

Gårdagen var bara seg. Gick till mormor för hon skulle få hjälpa mig med ett broderi, men inte gick det inte. så tog mig lite saft o bulla, sen gick jag vidare till station o hämtade cykeln som hade stått där hela helgen, o det var helt otroligt att den var hel ;o beställde även tid hos frissan, så snart rycker dom blond/gröna tussarna som är kvar..

somnade i soffan typ 5 min när jag kom hem sen började jag tvätta o plocka upp lite, sen på kvällen kom hjärtat hit o myste :) stackarn kom hem vid 03 o så skulle han upp vid 6 för att åka o jobba :p hihi, puss på honom ♥

imorse när jag vaknade så kunde jag varken  svälja eller prata :o, har dragit på mig nå skit nu igen, skyller på att det var erika som smittade mig i fredags när jag drack från hennes glas (a) :p, får bara hoppas att mitt hjärtegull inte får ont i halsen eller nå, skulle bli tokig av att inte få träffa honom :o ♥

nej om man skulle börja ta itu med alla skolarbeten jag behvöer göra klart innan lovetär slut tro..



E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0