19 oktober

Man kanske skulle ta och skriva lite här också?

Jag har int haft någon ork att skriva här på ett tag.. men ska bli bättring.

Det har hänt mycket den senaste tiden för jag ta och säga..
Iskolan så är det fullt upp hela tiden..Dom gamla 3:orna var och hälsade på idag, då kom dom in och pratade med oss, då sa dom det att tvåan är mycket värre än trean, så det vara bara att plugga och lyssna pålektionerna.. Tycker att det är det ända vi gör nu för tiden, alltid något att göra när man kommer hem.. Bra jobbigt..

Min syster har haft en tragiskt tid ett tag nu..
Jag blir så ledsen att se henne så ledsen som hon är..
Jag älskar dig emma! ♥

Utöver skolan så söker jag jobb som en dåre, måste ha ett jobb o få in pengar känner jag.. kan hoppas att man får ett riktigt bra sommarjobb i sommar..

Har även varit med min underbara vän Emma fett mycket ;) men helt underbart det med :) har blivit bortskämd med sovsällskap den senaste månaden så jag kan inte somna nu för tiden, fett jobbigt :/

Jag har även tatuerat mig :D
en fredsduva i nacken som symboliserar min morfar som jag saknar något enormt mycket! ♥
ska tatuera en till sen när jag har fått in mer pengar som ska symbolisera min morbror :D


Emmas och mitt gymande las på hyllan där ett tag då det blev mycket i skolan och förkylningarna smäg sig på, men nu har jag kommit igång med det igen, eller inge gym men löpning varje dag och så styrka efteråt, nu jävlar säger jag bara! :D

På tal om löpning så ser jag att klockan börjar bli mycket, så dags att dra sig ut snart,
Blir till att se på  112 på liv och död sen (Y)




E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0