En slut Evelina

fredagen i skolan var lagom seg för att man gick och väntade på att man skulle sluta så att man fick åka hem och börja tagga vidare till Erikas fest :) hade lite små tråkigt i början men sen blev det riktigt trevligt! :)

emma och jag fick oss 5 timmars sömn under natten innan det bar iväg hem till Emma och bara kasta på sig maskeradkläderna för att följa med hennes familj på hennes farbrors(?) 50-årsfest, blev en riktigt trevlig kväll, emma och jag byggde ett kaplatorn som var gigantiskt högt! ;) eller aa jag byggde typ 160 cm sen fick emma ta lver då jag inte nådde längre :p på vägen hem hade vi två fulla karlar i bakluckan som satt och sjöng för fulla muggar x) vacker ;) kom hem vid 00 tiden men somnade inter förräns vid 3 tiden x)

imprsse vaknade jag vid 9.18 tiden då alarmet ringde.. blev bara att stiga upp och börja fixa sig för att dra iväg till kyskan och säga hejdå till harry, min  konfimationspräst som var ett stort stöd för mig under en jobbig tid! kom hem vid halv 1 sen har jag inte gjort något mer.. skulle ha åkt i väg på halloweenparty ikväll men har ingen lust med det o har en grym huvudvärk så hoppas att någon person vill hitta på något (a), iochmed huvudvärken blir första inomhusträningen inställd för min del.. jag som har längtat sååå...... Irriterande skalle..


nej, nu ska jag tända massa ljus och burra ner mig undertacket och titta på en bra film, typ Aladin :D . förrestens nu är det efterlängtade höstlovet äntligen här!! :) underbart!

E.L


Är så  grymt sugen på att bli blond igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0