Jobbig dag..

Har varit sjuk dom senaste dagarna så har inte orkat uppdateraat här.. men var med emma hela helgen iaf, trevligt :)

måndag o tisdags så var jag hemma från skolan då min mage bara krampade..

pallade mig till skolan igår iaf. då det var så många som skulle göra omprov sista timmen så var vi andra inne i metodrummet och fick ta venprover, jag höll mig till fejkarmen, till Christine övertalade mig att jag skulle ta på en riktig arm, som slutade med att jag tog på per :P, första gången så gick det inte såå bra, men andra gången så fick jag ut liite blod iaf :P Så hedanefter är Per min egna försökskanin att ta blod på x) jag tacker christine att hon övertalade mig att göra det, annars så skulle jag alridg göra´t..

idag så var skolan bara seg.. jag orkade inte göra någo, skollusten är totalt borta. så bröt ut för Ewa och jossan, tack för det! blir bara att bita ihop imorgon sen så är det lov! underbart skönt! lovet finns ingenting planerat, ska sitta o spela lite xbox, vilket liv x) , menmen. Michellen kanske kommer över lovveckan också då martina o tobias inte är fitfforfaight, mysigt :)

nej nu måste man väl börja plugga på etik provet imorgon, men en fågel viskade i mitt öra att det var ganska lätt ;) så får hoppas på det :)



Pers vackra arm efteråt x)

E.L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0