lite frågor sådär på kvällskvisten

Namn: Evelina Kristina Elisabet Lund
Piercingar: 4 i öronen o i naveln
Tatueringar: japp, en i nacken
Längd: 1.57
Skostorlek: 36


Hårfärg
: brunt
Är du kär i någon: nej inte för tillfället
Önskar du att du bodde någon annanstans: vore inte helt fel att bo i miami lr nått! 
Tänker du på att ta självmord: aldrig!


Dricker du alkohol
: ja
Röker du
: nix
Vilket shampoo använder du: olika 
Vilken parfym använder du
: olika
Vad är du rädd för: Spindlar! även mörkret..
Gillar du att tvätta: jadå,
Gillar du Berg-och-Dalbana: njaaa


Senaste:


Film du hyrde
: ojjj, det måste ha varit förra året nångång :O
Film du köpte: Flickan från ovan
Låten du lyssnade på: jag fick låna en ängel
P
ersonen du ringde: Per P
Tv program du tittade på: Unga mödrar
Personen du tänkte på: de ni ;)


SENASTE..


Personen du fick mail av
: Facebook x)
Personen du fick brev av: SOLO
Personen du fick sms av: Isabelle <3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag,  


Saken du köpte
: macka o festis
Vad har du gjort idag: varit i skolan, och sedan pluggat
Var det kul: njaaa, kul att träffa klassen.
Hur tidigt stiger du upp: 08.00 vardagar, typ 10.00 helger
Gillar du att slåss: njaa, men om det behövs så visst..
Vad ska du göra idag: jag ska ut o springa 
Är du seriös: ohja ;)


Var har du ont
: i magen ..
Använder du hårspray: ibland, men inte ofta!



Kommentarer
Postat av: Syster Maria

Hmm när jag frågade om det var din tatu sade nu nej

2010-10-20 @ 08:59:59
Postat av: evelina

Ja för jag blev arg när du gick in på min användare..

2010-10-20 @ 21:02:43
URL: http://frokenlund.blogg.se/
Postat av: Syster Maria

Hahaha. Så vad då det var ditt sätt att hämnas. Du skall få gå i en kurs hos mig där hämn i första graden lärs ut

2010-10-20 @ 21:32:45
Postat av: evelina

nej

2010-10-20 @ 22:01:35
URL: http://frokenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0