Pluggkväll!

Fick nog "världens" finaste väkning av mamma i morse, hon ligger från sitt rum o skriker på mig att jag skulle kliva upp, x)

Jag blir så irriterad på vissa i skolan ibland.. nu har tålamodet försvunnit..

ja min skoldag har väl varit bra, som tur är har jag Emma och Isabelle som gör min dag guld när allt annat är skit! på grupparbetet gick det bra, har kommit riktigt långt med det, men fortfarandce halvfärdigt, Anton var snäll och lånade ut sin dator så erika J och jag kunde börja renskriva arbetet, tack för det! :)

slutade tidigare idag med, christine var fortfarande hemma med sjuktbarn så Ewa var snäll och gjorde så att vi fick titta på Crisses filmer på arbetsmiljön :)

Emma följdxe med hem efter skolan o väntade på 4 bussen :p, småbarn är för jobbiga x) vi tog lite mackor och satte oss och kollade på Skönheten och Odjuret! :D bästa filmen eller vadå :D hon gick till station vad halv 4 typ, då gick jag och hängde tvätt, sen la jag mig i soffan och skulle fortsätta titta klart på filmen, med råkade somna på slutetoch vaknade av Kristoffer skrek åt mig att jag missade slutet o det bästa av allt!, attans!

satte mig och skrev rent alla engelska saker o svenskan så nu är allt klart, ska bara läsa engelska boken sen ä det ganska chill, ( om man inte räknad med Proven nästa vecka!)

är otroligt kissnödig med kan inte gå än, för du börjar S.O.S Västkust! grymt bra program.
Kan inte ta en springtur ikväll heller.. irriterande som fan, men har man så pass ont i halsen som jag har nu så har jag lärt mig att skippa träningen och ta det lugnt, lär sig mycket med att träna med feber o få åka ambulans.. '

nej tvn nu!

E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0