säg dag.sä

Än häl dag mäd ä ist för e.
Haha, jaa Emma och jag skulle säga ä i alla ord som hade e i sig, det klarades inte så länge, men det blev myckert skratt x)

hade tre lektioner idag, då ena läraren var hemma med sjuktbarn, fick vi sluta halv 2, Leo var såå snäll och fluttade fram matten ;p. kram kalas mellan mikael och Leo med, hmm.. ;s på idrotten var det styrka i 60 min, skönt, men träningsvärkän i knäna kändes lagom :O

Emma och jag tog 2 tåget in till Uppsala och tittaade på lite kläder till haloweeeeen, tills vi insåg att det blev billigare om vi tog gammalt tyg hemifrån och sydde en egen klänning, o lite blompinnar till trollspön, men sen ändrade vi oss, så nu ska vi köra en jäkla blandning på maskeraden, hahaha! Vi har även fixat skjuts hem från Erikas fest den 29, (jaa det är tidigt, men vi har jämt problem med att komma hem och dit), så nu har vi två chafförer, vi tar den som är billigast x), haha! Blev en tunika o nya tights, är lite sparsam nu fram till jul x).

På tåget hem så blev det lagom mycket skratt! tror hela tågvagnen hörde oss x) fick lite lagom fina sms som man inte kunde vara tyst på x) hahh!

Rent sagt var det en helt underbar dag med min snutt :) ♥

Halsen har även börjat krångla igen :s
men bara bita ihop, har inte tid att bli sjuk nu,..

funderar på att höra med bror om jag få komma dit över en dag på höstlovet :), mys :)

nehj, nu måste jag börja skriva argumentsaken till imorgon...

E.L


I miss my brother ! ♥ (
och hans familj! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0