Tidsfördriv

Favoritcafé: caffís i skolan x)
Favorittidning: hmm, SOLO :)
Favoritplagg i garderoben just nu: Min balklänning :D
Byter gärna garderob med: Hmm...
Vanligaste färgen på mina kläder: gråa, vita
Sminktips till allmänheten: hmmm..
Mitt rum kan beskrivas som: Mitt egna!
Mig själv med tre ord: Pratglad, skrattig, snäll :) 
Jag tränar: fotboll
Jag ville bli när jag var liten: Frisör..
Nu vill jag bli: Ambulanssjuksköterska :)
Humör just nu: GLADDD :D
Är det nåt du absolut inte äter: hmmm.. bönor :o
Hur många kuddar sover du med: har 4, men kramar om två o ena ligger på golvet.
Morgon- eller nattmänniska: morgooon
Sparare eller slösare: Spara tror jag faktiskt
Bästa film: hmmm..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två, en kille & en tjej
Bio eller promenad: hm, promenad :)
Är du kittlig: jaa (a)
Största svaghet: oj, det vet jag inte, finns nog en del..
Det här är jag bra på: att bara vara mig själv
Chips, morötter eller godis? morötter
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : ganska så välstädat
Kaffe, te eller inget? både kaffe & te :)
Har du en besatthet? vem har inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0