6 september

Det var riktigt segt att gå upp i morse, är van med sovmorgon på mååndagar, menmen, sov till 8 och på någotvis var jag klasr till 8.20 :O cyklade och mötte ralle som aldrig kan vara i tid ;)
skolan rullade på som vanlig, blev väl bara lite mobbad på svenska lektionen av mina kära klasskamprater ;@ HAhah, dom är bara gulliga men dumma :P ♥ mer behöver jag inte skriva, för har sähert någon i klassen som läser detta och skriver en dum kommentar ;P menmne, jag chillar dom ;)

Har inge vettigt att skriva, ska ut på promenad efter kl 21 då alla tv program har varit, skulle ut tidigare, men somnade :P sen blir det duschen. Ska skriva lite på en uppgift som vi fick i etik, skriva att vi har  6 månader kvar att leva och vad vi ska göra innan vi dör, kan nog gå ganska snabbt, bara man tänker efter lite :)

Nu blir det att titta klart på the biggest loser och sen blir det att kolla på premiären av biggest loser Sverige (Y) kanon det där.

Halsen gör ont, näsan rinner och hostan tar kol på mig, men bara bita ihop.
Blir ju bättre då man tränar med och kör fullrulle i skolan (Y)

E.L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0