Datakunskap

sitter på datakunskapen och lyssnar på Lisa och Erika som sitter och asgarvar åt allt x) ska även skriva klart valgrejjen till på måndag men kan fan inte komma på hur jag ska beskriva de olika partierna. får slita häcken av mig imorgon för att bli klar.

Efter skolan så följer jag med emma hem (igen, förlåt för att jag är hos er så mycket tussen! ♥) då ska det bli en vända på gymmet. vi har bestämd oss att vi ska gymma typ 2 dagar i veckan och som belöning för vårt slit så ska vi sola efteråt, hur underbart som helst, helt utpumpad och sen bara vila :D kan ju säga att jag har blivit lagom brun under de här tre gångerna vi har solat, får se hur många gånger till ajg kan sola innan min kropp säger ifrån.  blir till att göra massa rester i skolarbetet sen efter gymmet, även en titt på idol! :D

 

nej nu får jag väl ta och fortsätta med valet innan christine kommer tillbaka igen :P

 

 

E.L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0