Tentamen skrivning

Sitter och skriver min hemtentamen som ska vara inlämnad imorgon men vet int hur jag ska få ner allt jag vill få ner. Sen jag hade historia så hade läraren sådana kvar så man har dom kvar i huvudet så jag vet inte hur jag ska fixa det. Ska även följa betygskriterierna och vette tusan om det jag kommer skriva kommer bli så bra så det blir ett MVG (A) , men får sitta och slita på det hela kvällen och hoppas att det blir kanon och att läraren tycker att jag har skrivit det bra!

Får heller inte sitta på Facebook förräns jag har skrivit klart tentan, ralle jag och emma kom överäns om det, då man alltid fastnar på den dumma FB, men inte idag! Jag ska vara riktigt duktig nu! efter tentan ska jag ut på en promenad om det inte blir för sent!

Nej  nu får jag ta och fortsätta med det!

Wish me good luck!

E.L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0