underbar samt hemsk vecka

Drog till pappa i söndags, träff som ett as när jag kom fram. gick en promenad med hunden och rensade lite ogräs :P

på måndagen så blev det skolan o massa, (snygging Isabelle är ett pucko, vill att alla ska hosta o nysa öppet så att hon med blir sjuk för att hon aldrig blir det, men det vore ju inte bra :o, vi som ska dansa loss och spåra ut som vi jämt gör på fredag ;))ridning på kvällen.

tisdag träning och skolan,

Onsdag drog jag hem till mamma en stund och fixade lite hemma sen drog jag ut på strömsbergs sista bilbingo för året :P, gick åt pipen..

Torsdag blev det träning, gick kanon bra, helt underbart att jag har kunnat börja tränat utan att ta min astma medicin och inte få ett anfall :D

Fredag så åkte jag hem till mamma igen och hälsade på bror och hans familj som hade kommit hem för veckan, underbart! Grymt saknade var dom! :) sen så övningkörde jag hem till pappa, gick kanon bra, börjar läara mig att inte vejja från andra bilar nu...

Igår så var det match, slutade med 2-2, små surt då vi kunde få in mer mål och hade jätte bra spel och allt, menmen, bara tagga om och ta nya tag till söndagens match mot östernäskamraterna på åland, avresa 7.30, ojojoj ;)
Åkte även hem från pappa igår, var hemma och myste med familjen :) ♥

Idag så vaknade jag 9 av att Michelle började skrika, busfröt vårat :) sen så bar det ut till karlholm för säljning av bingolotter,segt som attan, tur man hade mamma som sällskap. Skulle egentligen ha åkt bort efter det men det sket sig, så nu blir det mat, sen göra datauppgift och sedan packa upp alla väskor och kassar sedan pappa.

E.L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0