♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Min mamma Margatera Elisabet Lund är den bästa mamma man kan ha. Hon har stöttat mig i alla lägen oavsett vad som hänt. Hon hjälpte mig att gå igenom deras skillsmässa fastän hon själv hade de jobbigt. Hon hjälpte mig att bearbeta mina släktingars dödsfall, Hon har alltid låtit mig fått gråta ut i hennes famn och alltid lyssniat på vad jag har att säga eller hur jag mår. Just nu håller hon på och bearbetar en otrolig jobbig situation för oss alla, men hon är så stark som klarar detta och vill alla väl! Hon gick från att ha 7 barn hemma boeende till sakta bli 3 barn hemmabooende, men sen flyttade två av oss under samma månad.. Men hon kämpar igenom det ändå.
Jag älskar min mamma otroligt mycket, jag skulle aldrig klara mig utan henne.
Hon är otroligt stark som klarar allt!
Hon är en Kämpe!

Min pappa Ander Gunnar Lund har flyttat till Västland till hans nya. han flyttade ifrån oss för 9 år sedan. Han har missat min uppväxt så otroligt mycket då han misskötte att komma och hälsa på oss. Till slut insåg han att han höll på och förlora oss då tog han tag i saken och började tröffa oss mer. Men jag kan ärligt säga att jag inte riktigt trivs i min pappas miljö med tanke på att han fattades mer eller mindre i mitt liv i 1-2 år. Jag kan inte berätta saker för honom, och jag kan inte visa mina känslor för honom. Men jag hoppas han förbättrar sig på detta.
Men trots detta så älskar jag honom otroligt mycket,
Men jag säger det aldrig till honom..

Jag älskar mina föräldrar otroligt mycket och skulle inte klara mig utan dom två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0