13/2-11

Dagarna rullar på snabbt. Blev hemma från skolan i tisdags då jag hade dragit på mig världens förkylning, sov fram till två men var ändå helt utsliten. kunde ha sovit flera timmar till..

I torsdags åkte jag och träffade husläkaren för att få en förklaraing om vad som har hänt med min hand.. Fick göra en röntgen som inte visade ett dugg, men det var troligvis en stukning som har övergått till en inflamation i handleden som går ut till fingrarna.. Så nu blir det att gå och vänta på att sjukgymnasten ska skicka en remiss så jag får komma dit och träna upp handen igen.. DÅ kan jag även komma igång med träningaran ordentligt igen..

Fredagen spenderades i sängen då skolbussen var inställd, och har ungefär 2 km att gå upp till 821:an så blev en hemma dag men plugg och filmtittande. På fredags eftermiddagen åkte vi hem till Andreas pappa, sen på kvällningen åkte jag till mormor och grattade henne och ♥ drog och jibbade med passaten.

På lördagen blev det en tidig uppstigning, kllockan stod på 8.15 för att åka ner till Tierp och fixa mamma till bröllopet hon skulle på, blev riktigt nöjd faktiskt! Sen bar det ut till Kyrkbyn för att vara hundvakt till lilla Ozzy för sandra och brocke skulle också på bröllopet, så lördagen bestod till att vara där :)

Nu idag blir det inte så mycket gjoirt, ska börja med bokrecensionerna sen måste man väl göra matten :o..

E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0