Ny dammad..

Har inte haft ork till att skriva här, plus att jag inte har något internet heller...

Men vad har hänt senaste tiden??

Jag har firat 3 månader med bästa! älskar honom men hela mitt hjärta. Jag bor hemma hos honom också, underbart att få se och träffa honom varje dag! så jag har varit med honom jämt :)

Jag har börjat spela fotboll igen, men i ett annat lag. Resetiden tog knäcken på mig.. så håller på och byter till Ullfors nu :)

Skolan rullar på och sliter som en dåre, sitter och söker lite extra jobb så man tjänar lite pengar :)

Jag har gått och väntat på en tid från sjukhuset i 2 månader men det har varit segt, så jag tröttnade och fixade en egen tid..

Har nog inte så mycket mer att berätta, ska försöka slänga in inlägg lite då och då..

Älskar dig Andreas!
Du betyder allt för mig!
Jag vill aldrig förlora dig,
det är dig jag lever för!
Du och jag för alltid!!
♥♥♥


E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0