Se,ester dag 2,3 och 4

Lördagen åkte vi runt på en massa vägar för att se alla dess olika fina vägar och ställen som finns. Vi följde en väg som går vid barnkullen, den vägen gick hur långt upp som helst, när vi var nästan längst upp stannade vi, och jävlar vilken fin utsikt!! och för att inte tala om hur smaskigt fina hur det fanns!! man blev som lite kär :) Beställde även hem ett par nya löparskor, så nu blir det träna för fulla muggar :)

Söndags åkte vi iväg mott ett område som heter Kall och tittade, stannade och fikade lite på vägen :) Blev tyvärr inte borta allt för länge då älskling kände sig krasslig :( Senare på kvällen kom A:s pappa och sambo förbi med husbilen så då grillade vi lite gott :) tittade på film inne i deras husbil, då det inte finns nån dvd spelare här :) efter maten åt vi lite glass och marängen! :) gott men otroligt onyttigt!

Imorse när vi vaknade har A fått feber :( kände mig så dum som smittade honom med min förkylning, han har så lätt att bli sjuk, tussen då ♥ Vi låg hemma i stugan och gjorde inte ett dugg på hela dagen, jag läste ut en bok som jag har hållt på och läst, En styvmors dagbok, rekomenderar den verkligen! sen på kvällen tog vi oss en liten tur, halvvägs till Norge sen vände vi :) nu sitter vi och spelar monopol :) mys, får se om hjärtat är bättre imorgon, isf tar vi nog oss en lite loppis tur :)

Nej nu ska vi fortsätta med spelandet:)

E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0